فروشگاه فایل دانشجو

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

فروشگاه فایل دانشجو

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 7

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 68 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 7

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول نمونه سوال ترمودینامیک می باشد که به صورت جدا در چند شماره ارائه شده است

این نمونه سوال ها فارسی بوده و بین 4 تا 6 سوال دارند که مربوط به دانشگاها می باشند

همچنین برای عزیزانی که همه این شماره ها را یک جا دانلود کنند تخفیف ویژه %50 در نظر گرفته است.

در زیر لینک دانلود همه نمونه سوالات ارائه شده است

8 نمونه سوال با تخفیف %50


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 6

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 586 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 6

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول نمونه سوال ترمودینامیک می باشد که به صورت جدا در چند شماره ارائه شده است

این نمونه سوال ها فارسی بوده و بین 4 تا 6 سوال دارند که مربوط به دانشگاها می باشند

همچنین برای عزیزانی که همه این شماره ها را یک جا دانلود کنند تخفیف ویژه %50 در نظر گرفته است.

در زیر لینک دانلود همه نمونه سوالات ارائه شده است

8 نمونه سوال با تخفیف %50


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 5

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 94 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 5

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول نمونه سوال ترمودینامیک می باشد که به صورت جدا در چند شماره ارائه شده است

این نمونه سوال ها فارسی بوده و بین 4 تا 6 سوال دارند که مربوط به دانشگاها می باشند

همچنین برای عزیزانی که همه این شماره ها را یک جا دانلود کنند تخفیف ویژه %50 در نظر گرفته است.

در زیر لینک دانلود همه نمونه سوالات ارائه شده است

8 نمونه سوال با تخفیف %50


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 4

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 70 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 4

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول نمونه سوال ترمودینامیک می باشد که به صورت جدا در چند شماره ارائه شده است

این نمونه سوال ها فارسی بوده و بین 4 تا 6 سوال دارند که مربوط به دانشگاها می باشند

همچنین برای عزیزانی که همه این شماره ها را یک جا دانلود کنند تخفیف ویژه %50 در نظر گرفته است.

در زیر لینک دانلود همه نمونه سوالات ارائه شده است

8 نمونه سوال با تخفیف %50


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 3

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 79 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 3

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول نمونه سوال ترمودینامیک می باشد که به صورت جدا در چند شماره ارائه شده است

این نمونه سوال ها فارسی بوده و بین 4 تا 6 سوال دارند که مربوط به دانشگاها می باشند

همچنین برای عزیزانی که همه این شماره ها را یک جا دانلود کنند تخفیف ویژه %50 در نظر گرفته است.

در زیر لینک دانلود همه نمونه سوالات ارائه شده است

8 نمونه سوال با تخفیف %50


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 2

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 86 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 2

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول نمونه سوال ترمودینامیک می باشد که به صورت جدا در چند شماره ارائه شده است

این نمونه سوال ها فارسی بوده و بین 4 تا 6 سوال دارند که مربوط به دانشگاها می باشند

همچنین برای عزیزانی که همه این شماره ها را یک جا دانلود کنند تخفیف ویژه %50 در نظر گرفته است.

در زیر لینک دانلود همه نمونه سوالات ارائه شده است

8 نمونه سوال با تخفیف %50


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک با تخفیف 50 درصدی

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک با تخفیف 50 درصدی
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1335 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک با تخفیف 50 درصدی

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول نمونه سوال ترمودینامیک می باشد که به با تخفیف ویژه ارائه شده است

این نمونه سوالات در 14 صفحه و 43 سوال ارائه شده است که با مطالعه کامل و حل آن ها به راحتی بر مباحث مسلط خواهید بود

همچنین این سوالات به صورت جدا نیز ارائه شده است که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود داستان گفتن حکایت دل

دانلود مقاله و داستان گفتن حکایت دل
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل doc
حجم فایل 6 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
دانلود داستان گفتن حکایت دل

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*داستان گفتن حکایت دل*


1-درست ! خیلی عصبی، خیلی وحشتناک عصبانی من خواهم شد و هستم ،اما چرا شما می خواهید بگویید که من دیوانه هستم؟

بیمار چشمهایم تند است، مختل کننده نیست، خسته کننده نیست. در با همه حالتها (حس) از شنیدنیهای بحران است.

من شنیده بودم همه چیزها در بهشت و در زمین من چیزهای زیادی در جهنم شنیده ام. چگونه من دیوانه هستم ؟ هر کن! چگونه به سلامتی-چگونه به آرامی من می توانم به شما کل داستان را بگویم.

2-این غیرممکن است که از اول چگونه بگویم، نظر بدست آمده مغزم است، اما یکبار حامله شدم،آن شب من در روز و شب بود. هیچ هدفی وجود نداشت . هوس وجود نداشت . من پیرمرد دوست داشتم. او هرگز به من بی احترامی نمی کرد. او هرگز توهین به من نکرد. برای طلایش من هیچ آرزویی نداشتم. من فکر می کردم آن چشمش است بعد ان بود! او چشمی از یک گرکس-یک چشم آبی کمرنگ ،یک فیلم بالای آن داشت. هر وقت آن روی من می افتاد، خونم سرد جاری می شد، بنابراین بوسیه درجه بندی خیلی بتدریج –من ذهنم را آماده زندگی با آن پیرمرد می کردم و بنابراین خودم از چشم برای همیشه خلاص کردم.

3-حالا این نکته است .شما خیال می کنید من دیوانه هستم. مرد دیوانه هیچ چیزی نمی داند. اما شما باید مرا ببنید. شما باید ببنید چگونه عاقلانه من پیش می روم – با چه احتیاطی- با چه پیشرنگری- با چه وانمودی من می خواهم کار کنم. من هرگز مهربانتر از پیرمرد در طول یک هفته قبل از اینکه بکشم او را نبودم.و هر شب ، حدود نیمه شب من درش را قفل کردم و باز گردم آن را –ان او سپس وقتی من به اندازه سرم در را باز کردم و من فانوس را خاموش کردم.

همه بستند ، بستند، بنابراین هیچ نوری وجود نداشت. وسپس من به سرم فشار آوردم. او ، شما خواهید خندید و ببنید چگونه به حیله بازی من بر آن ضربه زدم. من آهسته حرکت کردم خیلی خیلی آهسته ، که حتی ممکن نبود خواب آن پیرمرد رامختل کند. آن برای من یک ساعت گرفته بود. تا حالا من میتوانستم ببینمش او در تختش خوابیده بود. ها ، آیا مرد دیوانه عاقل خواهد شد؟چه موقع سرم در اتاق خوب بود. اوه- با احتیاط- با احتیاط من نبودم، آن فقط لاغر تنهایی که پرتوروی چشم کرکسی افتاده است.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 1

دانلود نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 270 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نمونه سوال میان ترم ترمودینامیک شماره 1

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول نمونه سوال ترمودینامیک می باشد که به صورت جدا در چند شماره ارائه شده است

این نمونه سوال ها فارسی بوده و بین 4 تا 6 سوال دارند که مربوط به دانشگاها می باشند

همچنین برای عزیزانی که همه این شماره ها را یک جا دانلود کنند تخفیف ویژه %50 در نظر گرفته است.

در زیر لینک دانلود همه نمونه سوالات ارائه شده است

8 نمونه سوال با تخفیف %50


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود مقاله درباره غزلیات مولوی و باز زایی فرهنگ ایران

دانلود مقاله غزلیات مولوی و باز زایی فرهنگ اصیل ایران
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل doc
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
مقاله درباره غزلیات مولوی و باز زایی فرهنگ ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*غزلـّیات ِ مولوی و باز زائی فرهنگ ایران*


جـان ِ جـان = بهمن= برهمن

بهمن،جان ناپیدا،درهمه جانهای پیدا

چگونه سرودِعشق،« گیتی» میشود

درفرهنگ ایران

« بُن کل هستی» ، تبدیل به « بینش » میشود

و این« بُن ُِکل هستی»، درهربینشی،« هست »

وسپس،« بینش»، تبدیل به « زندگی» میشود

واین بُن کل هستی، درجان هرانسانی، هست

گیتی ، از« بـُـنی نـاپـیـدا »، « پیدا» میشود

وآن« بُن »، خودش را درگیتی میگسترد

به این روند پیدایش، گفته میشد که :

« بـُن ، سـایـه میـشـود »

« بُن آفریننده کیهان »

«بُن همیشه حاضرو مقیم وذاتی»

دردرون هرانسانی هست

فلسفه Immanence یا ِزهِشی ( انبثاقی) ایران

برضد فلسفه Transcendence درادیان نوری است


درفرهنگ اصیل ِ ایران ،

تصویر« هبوط آدم ازبهشت» نیست

تصویر« هبوط آدم » در تورات وانجیل وقرآن،

در مکاتب فلسفی باختر ،

« فلسفی ساخته شد »

وبنیاد تفکر فلسفی، غرب گردید

وآن را از بُن ، تباه ساخت

به « فرّ سـایـه ات » ، چون « آفـتابـیـم »

همائی تو ، همائی تو ، همائی

« گیتی که مجموعه همه جانهاست » ، سایه هماست . ولی سایه انداختن هما ، هبوط گیتی ازهما و هبوط انسان، ازهما نیست ، بلکه سایه هما ، درفرو افتادن به زمین ، تبدیل به آفتاب وسرچشمه روشنی میشود ! این سخن که به نظرما، غیرمنطقی است ، چه معنائی داشته است ؟ ودرست این، تفاوت کلی فرهنگ ایران ، از فلسفه غربست ، که بجای « اندیشه هبوط » ، « اندیشه تعالی » می نشیند . این سراندیشه فوق العاده مهم را باید بررسی کرد.

« بـهـمـن » ، درفرهنگ اصیل ایران ، تخم درون هرجانی وهرانسانی است. به عبارتی دیگر، بهمن ، « گنج نهفته » یا « کنزمخفی» یا « جان درمیان جان » درهرانسانی است . در هرجانی در گیتی ، « گنج نهفته» هست . درشاهنامه این سراندیشه ، به شکل « دژبهمن که درش ناپیداست ، و با هیچ زوروقهروقدرتی ، نمیتوان « دراین دژ» را یافت و آنرا گشود و آن دژرا تسخیرکرد » و به شکل ِ« پیدایش جهان به صورت ِ بند یا طلسم » عبارت بندی شده است . فردوسی ، پس ازگفتار اندرآفرینش عالم » و بیان پیدایش آسمان و کوه و آب ورستنیها و پویندگان واینکه همه، « دربندند»، میگوید که : انسان درپایان ، پیداشد، تا باخردش ، این طلسم ها و بندهارابگشاید :

چو زین بگذری ، مردم آمد پدید

شد « این بند ها » را سراسر کلید

خرد انسانی با « کلید مهر»، این طلسم و بندها را میگشاید . ویژگی بنیادی خرد انسان درفرهنگ ایران ، « پیوند مهری خرد با طبیعت و گیتی » است .خرد ، درفرهنگ ایران ، نمیاندیشد که چگونه میتواند طبیعت را با مکرو قهر و زور، مغلوب خود سازد، بلکه میاندیشد که چگونه با مهر، میتواند « درهای بسته به طبیعت هرپدیده ای را بگشاید » . در هر چیزی وهر جانی درگیتی ، گنجی نهفته است که باید آنهاراجست وبدون قهرو زور و غلبه ، آنهارا گشود .


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود تحقیق درباره فعل معتل و قواعد عربی و انواع اعلال

دانلود تحقیق درباره فعل معتل و قواعد عربی و انواع اعلال
دسته بندی معارف اسلامی
فرمت فایل doc
حجم فایل 48 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 94
تحقیق درباره فعل معتل و قواعد عربی و انواع اعلال

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*تحقیق درباره فعل معتل و قواعد عربی*

فعل معتل

به فعلی که در ریشة آن حرف علّه (و، ی، ا) وجود داشته باشد «فعل معتل» می‌گویند.[1]

مانند:«وعد، یسر، قول، بیع، دعو، رمی و …»

انواع فعل معتل

از این جهت که حرف عله چندمین حرف ریشه باشد فعل معتل، به سه دسته تقسیم می شود: مثال، اجوف، ناقص

1-معتل مثال: فعلی است که اولین حرف ریشة آن، حرف عله می باشد.

الف)مثال واوی مانند:وعد(وعده داد)، وصل(رسید)، ودع(رها کرد، ترک کرد)، وهب(بخشید)…

ب)مثال یائی مانند یقظ (بیدار شد)، یسر(آسان شد)، یئس(ناامید و مأیوس شد)…

2معتل اجوف: فعلی است که دومین حرف ریشة آن، حرف عله می باشد.

الف)اجوف واوی مانند: قول (گفت)، عود(بازگشت)…

ب)اجوف یائی مانند: بیع(فروخت)، سیر(حرکت کرد)…

3-معتل ناقص: فعلی است که سومین حرف ریشة آن، حرف عله می باشد.

الف)ناقص واوی مانند: دعو(دعوت کرد، خواند)، تلو (تلاوت کرد)…

ب)ناقص یائی مانند: رمی (پرتاب کرد)، هدی (هدایت کرد)…

وجود حروف عله در ریشة فعل های معتل باعث می شود که تلفظ بعضی از صیغه ها دشوار یا غیر ممکن باشد به همین دلیل برای حل این مشکل تغییراتی در فعل های معتل به وجود می آوریم که به این تغییرات «اعلال» می گویند.

مثلاُ «قول» برای تلفظ راحت تر به «قال» تبدیل می شود و «یرمی» به «یرمیُ»، «لم تقول» به «لم تقل».

بنابراین به تغییراتی که در فعل معتل ایجاد می شود«اعلال» می گویند.[2]

انواع اعلال

در فعل معتل سه نوع اعلال (تغییر) بوجود می آید:(اعلال به قلب، اعلال به حذف، اعلال به اسکان)



[1] -در اصل حروف علّه فقط دو حرف «و،ی» می باشد و تمام فعل های معتل که در ریشة آن ها «ا» وجود دارد این الف در اصل «و» یا «ی» بوده و به خاطر اعلال تبدیل به «ا» شده مثل «قال» که در اصل «قول» می باشد و «باع» که در اصل «بیع» می باشد به همین دلیل هر یک از انواع معتل (مثال، اجوف، ناقص) به دو قسمت «واوی» و یا «یائی» تقسیم می شوند.

[2] -ضمناً تعداد کمی از فعل های معتل وجود دارد که دو حرف اصلی آنها حرف عله است به این نوع فعل ها معتل «لفیف» می گویند مانند «روی» (روایت کرد) «هوی» (درخواست، دوست داشت) «وقی» (محافظت کرد) «وفی» (وفا کرد) و …


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود تحقیق درباره انواع فعل یا ورز یا کارواژه

دانلود تحقیق درباره انواع فعل یا ورز یا کارواژه
دسته بندی معارف اسلامی
فرمت فایل doc
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
تحقیق درباره انواع فعل یا ورز یا کارواژه

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*تحقیق درباره انواع فعل یا ورز یا کارواژه*

انواع فعل در فارسی و در عربی:

در هر گزاره یک جزء اصلی وجود دارد که بدون وجود آن جمله ناقص و ناتمام است که به آن فعل می گوییم،مثل کلمه گذشت در این جمله.

مثال:فصل تابستان گذشت.

فصل آن کلمه ای است که دلالت می کند بر کردن کاری یا روی دادن امری یا داشتنحالتی در زمان گذشته یا اکنون یا آینده.

گفتیم در گزاره کلمه اصلی«فعل» است.هر جمله ای باید«فعل»داشته باشد عبارتی که در آن «فعل»نباشد جمله نیست.

فعل کلمه ای است که کاری یا حالتی را می رساند و معنی آن با زمان رابطه دارد.

زمان دارای سه مرحله است:

گذشته،اکنون،آینده

اکنون یا حال وقتی است که در حال گفتن جمله هستیم.

گذشته یا ماضی مرحله ای است که پیش از گفتن جمله بوده است.آینده یا مستقبل زمان بعد از گفتن جمله است.

فعل علاوه بر زمان بر یکی از سه شخص «گوینده»،

«شنونده»،«دیگرکس» نیز دلالت دارد.

مثال:در فعل«میروی»سه مفهوم وجود دارد:

یکی مفهوم انجام دادن کار که «رفتن» است،دیگر مفهوم زمان که در اینجا «حال» است.سوم مفهوم کسی که کار رفتن را انجام می دهد که در اینجا شنونده یا دوم شخص است.

هر فعل سه مفهوم،کار یا حالت و زمان شخص را در بر دارد.

فعل، وَرز یا کارواژه به بخشی از سخن گفته می‌شود که نمایانگر کار انجام ‌شده یا یک رویداد یا یک حالت باشد. (مانند خواندن، بردن، پلاسیدن، زیستن، بودن).

از ورزها واژه‌های گوناگونی مشتق می‌شود از جمله نام‌های مصدر.

فعل کلمه یا کلماتی است که یکى از معانى زیر را در زمان گذشته، حال، یا آینده نشان مى دهد:

ـ انجام دادن کارى(حمید نامه نوشت.)
ـ انجام پذیرفتن کارى ( غذا پخته شد.)
ـ رخ دادن حالتى (هوا روشن شد.)
ـ پذیرفتن حالتى (هوا روشن است.)
ـانجام دستور یا امرى ( نامه را بنویس.)

• مفاهیمى که در هر فعل وجود دارند، از این قرارند: معنا ـ زمان ـ شخص ـ تعداد.


افعال خاص


فعل خاص فعلى است که صرف مى گردد، یعنى به شش ساخت زیر تبدیل مى شود:

اوّل شخص مفرد، دوّم شخص مفرد، سوّم شخص مفرد.

اوّل شخص جمع، دوّم شخص جمع، سوّم شخص جمع.

قسمت هاى اصلى فعل: بُن + شِناسه.

بن جزء ثابتى است که مفهوم اصلى فعل را نشان مى دهد. هر فعلى داراى بُن است. شناسه جزء متغیّرى است که شخص و تعداد فعل را نمایان مى کند. گاه پیش مى آید که فعل داراى شناسه نباشد. مثال:



بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود برنامه ریزی کاربری اراضی شهری جهت توسعه پایدار و عدالت اجتماعی

دسترسی عادلانه به زمین و استفاده بهینه از آن از مولفه های اساسی در توسعه پایدار و عدالت اجتماعی است
دسته بندی برنامه ریزی شهری
فرمت فایل doc
حجم فایل 106 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 96
برنامه ریزی کاربری اراضی شهری جهت توسعه پایدار و عدالت اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

دسترسی عادلانه به زمین و استفاده بهینه از آن از مولفه های اساسی در توسعه پایدار و عدالت اجتماعی است . امروزه مفهوم زمین وفضای شهری هم به لحاظ طبیعی وکالبدی و هم به لحاظ اقتصادی اجتماعی تغییر کیفی پیدا کرده ودر نتیجه ابعاد واهداف کاربری اراضی شهری نیز بسیار غنی و وسیعتر شده است . بدیهی است که اسفاده از زمین وفضا به عنوان یک منبع عمومی ، حیاتی و ثروت همگانی باید تحت برنامه ریزی اصولی انجام پذیرد. برنامه ریزی شهری به طور عام و برنامه ریزی کاربری اراضی شهری به طور اخص و در ارتباط با هم میتوانند در جهت ایجاد محیطی بهتر و سالمتر برای سکونت انسانها به کار گرفته شوند. برنامه ریزی کاربری اراضی شهری به مثابه آمایش اراضی شهری ، به چگونگی استفاده وتوزیع وحفاظت اراضی ،ساماندهی مکانی – فضائی فعالیتها و عملکردها بر اساس خواست ونیازهای جامعه شهری میپردازد و انواع استفاده از زمین را مشخص میکند .

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

فصل اول

( بیان مسئله ، ادبیات موضوع، تعاریف مفاهیم ، پیشینه تحقیق، روش تحقیق)

سوالات بیان مسئله

فرضیات

تعاریف عملیاتی

ادبیات تحقیق

اهداف کاربری زمین

نظریات مربوط به تحقیق

پیشینه تحقیق

روش تحقیق

فصل دوم

(بیان داده ها

واطلاعات)

مراحل بررسی افزایش تراکم

بررسی شاخص‌های کالبدی

اندازه قطعه مسکونی

ابرآورد نیاز به زمین برای تامین مسکن

فصل سوم

(مطالعات اقتصادی ،اجتماعی )

مطالعات جمعیتی و اجتماعی و اقتصادی منطقه

ویژگی‌های جمعیتی

تحلیل روند رشد جمعیت منطقه (75-1365) وپهنه‌بندی منطقه براساس آنترکیب سنی و جنسی جمعیت

1- بعد خانوار و تحولات آن

خانوار در واحد مسکونی

پراکنش جمعیت در منطقه

تحولات اسکان و پراکنش جمعیت در منطقه

2- ویژگیهای کلی اجتماعی- اقتصادی منطقه

بررسی ویژگی‌های عمده اجتماعی- اقتصادی منطقه( سواد و میزان تحصیلات، میزان اشتغال، بارتکفل، میزان بیکاری، نسبت خانوارهای فاقدشاغل، مشارکت زنان و ...)

الف) سواد و میزان تحصیلات

3- ب) مشارکت زنان

ج) وضعیت نیروی انسانی ساکن در منطقه
ج-1) جمعیت در سن کار

ج-2) نرخ فعالیت عمومی

ج ـ3) میزان اشتغال

ج-4) نرخ بیکاری و مدت زمان بیکاری

‌ج-5) بار تکفل

گروه‌بندی اجتماعی

بررسی وضعیت شغلی شاغلین ساکن در منطقه ومقایسه با شهر

تحلیل جایگاه و عملکرد اجتماعی منطقه در شهر

فصل چهارم

( ارزیابی فرضیه ها وپیشنهاد ها )

منابع وماخذ


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود مقاله تربیت کودک

به طور خلاصه تربیت عبارت است از ایجاد تغییرات مطلوب در انسان و به عبارت دیگر و بهتر ایجاد تحولات ثمربخش در محیط زندگی انسان به منظور ساختن و شکوفایی استعدادهای آدمی و یا تربیت عبارت است از پروردن قوای جسمی و روحی انسان برای وصول به کمال مطلوب و انتقال طرز تفکر و احساس و عمل یک جامعه به آیندگان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 70 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47
مقاله تربیت کودک

فروشنده فایل

کد کاربری 15

به طور خلاصه تربیت عبارت است از ایجاد تغییرات مطلوب در انسان و به عبارت دیگر و بهتر: ایجاد تحولات ثمربخش در محیط زندگی انسان به منظور ساختن و شکوفایی استعدادهای آدمی و یا تربیت عبارت است از پروردن قوای جسمی و روحی انسان برای وصول به کمال مطلوب و انتقال طرز تفکر و احساس و عمل یک جامعه به آیندگان.

تربیت چیست؟

تربیت از سویی علم است چون دارای موضوع و هدف و روش است.

از سویی فن است زیرا جریان نشو و مای قوای انسانی با فنونی باید تحت مراقبت آید. ممکن است فردی باسواد و عالم باشد ولی معلم نباشد.

تربیت از سویی هنر است چون در آن توجه به لطافت‌ها و ریزه‌کاریهایی است که برای دوباره ساختن و سازمان دادن ضروری است.

از سوی دیگر خدمت است به خود فرد و به جامعه انسانی است و به وسیله آن می‌توان فرد را موجودی مفید ساخت و به حقیقت آدمیت واصل کرد.

وظیفة تربیت:

وظیفه تربیت در عبارتی کوتاه عبارت است از: ‌سازندگی و آفرینندگی، ساختن و سازمان دادن. تلاش برای ایجاد تعادل بین نیازها و تعدیل تمایلات و غرایز.

با دیدی وسیع‌تر می‌توان گفت: تربیت وظیفه دارد سه جنبه آدمی را بسازد: تن، سر، روان و در جمع، ‌فرد را به ایجاد رابطه‌ای صحیح بین خود و خدا و جهان قادر سازد. او را فردی مفید و موثر برای جامعه بسازد. انسانی بیافریند که دارای میل وصول به ارزشهای عالی باشد. قدرت ابتکار و تصمیم‌گیری داشته باشد. آداب زندگی را بداند.در مسیر جریانات اجتماعی و برکنار از هر گونه پیش داوری باشد.

تربیت وظیفه دارد انسانی بسازد که زندگی‌اش بر اساس معیارها و ضوابط اندیشیده، مبتنی بر استقلال شخصیت عدالت اجتماعی . شناخت زیبا و انتخاب احسن، مبانی اخلاقی و انسانی باشد.

فهرست مطالب

تعریف و اهمیت تربیت 7

تربیت چیست 7

وظیفه تربیت 7

هدف از تربیت 8

روشهای اصلی تربیت 8

عاملان تربیت 9

حساس ترین دوران زندگی 10

ضرورت شناخت مراحل تربیت کودک 11

مهارتهای اساسی زندگی 13

اعتماد به نفس 14

انگیزه 15

تلاش 16

مسولیت پزیری 17

خلاقیت 17

پشتکار 18

توجه به دیگران 18

کار گروهی 19

عقل سلیم 20

حل مشکلات 21

تمرکز 21

خانواده سمبل آرامش و امنیت22

شیوه های تربیت صحیح کدامند 23

احساس وابستگی 24

کودکان واقعا چه چیزی را می طلبند 25

برای کودکان حرمت قائل شویم 26

نقش خانواده در سلامت روانی کودکان 26

بچه ها بهشتی هستند 27

11روش ساده و موثر برای تربیت و پرورش کودکی شاد 28

برسی تحلیلی تنبیه از منظر روایی روانشناسی 29

تعریف تنبیه 29

تنبیه با تشویق 30

آفرین کافی نیست روش جدید برای تمجید کردن 31

تشویق موثر 32

با عمل تربیت کنید نه با زبان 33

تقلید 34

آغاز برونگرایی 35

خانواده و نقش آن در ابراز محبت و مهرورزی 36

کلید تربیت صحیح یا .. 37

پندهای کوچک موفقیت های بزرگ 39

پنج پیام مثبت پدران و مادران 41

چند نکته لازم در تربیت کودکان 44

نتیجه گیری 46

منابع47


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه

هدف ما از پژوهش حاضر مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه است
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 64 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه

فروشنده فایل

کد کاربری 15

هدف ما از پژوهش حاضر مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه است.

مقیاس مورد استفاده در این پژوهش عبارت است از: مقیاس درجه‌بندی مهارت اجتماعی[1] (SSRS) گرشام و الیوت[2] (1990). نمونه این تحقیق، 60 نفر از دانش‌آموزان با تجربه پیش دبستانی و 60 نفر دیگر بدون این تجربه هستند.

نتایج بدست آمده نشان داد که همکاری، قاطعیت، مسوولیت‌پذیری و خویشتن‌داری در دانش‌آموزانی که دوره پیش دبستانی را گذرانده‌اند به طور معنی‌داری بالاتر از گروه دیگر است.

فهرست مطالب

فصل اول: ‌بیان مسئله7

مقدمه8

1ـ1ـ بیان مسئله9

1ـ 2ـ اهمیت و ضرورت پژوهش10

بعد نظری10

بعد عملی11

1ـ 3ـ اهداف و سئوالات پژوهش12

هدف کلی12

اهداف اختصاصی13

سئوالات پژوهش13

1ـ 4ـ تعریف متغیرها و اصطلاحات13

فصل دوم: پیشینه تحقیق16

مقدمه17

2ـ 1ـ‌ پیش دبستانی و تاریخچه آن در جهان و ایران17

2ـ 2ـ‌ مهارت اجتماعی23

همکاری26

خویشتن‌داری29

قاطعیت30

مسئوولیت‌پذیری33

2ـ‌3ـ یافته‌های پژوهشی در زمینه پیش دبستانی36

فصل سوم: روش تحقیق 40

مقدمه41

3ـ 1ـ طرح تحقیق41

3ـ 2ـ جامعه آماری41

3ـ 3ـ حجم نمونه 42

3ـ 4ـ ابزار اندازه‌گیری42

مقیاس درجه‌بندی مهارت اجتماعی42

3ـ 5ـ روش اجرا44

3ـ 6ـ روشهای آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها44

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها45

مقدمه46

4ـ 1ـ نتایج مربوط به مؤلفه‌های مهارت اجتماعی46

4ـ 2ـ یافته‌های استنباطی تحقیق50

سئوال اول50

سئوال دوم51

سئوال سوم52

سئوال چهارم53

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری54

مقدمه55

5ـ 1ـ خلاصه‌ای از هدف تحقیق55

5ـ 2ـ‌ نتایج توصیفی تحقیق56

سوال اول56

سوال دوم57

سوال سوم58

سوال چهارم59

نتیجه‌گیری کلی60

5ـ 3ـ محدودیتهای پژوهش60

5ـ 4ـ پیشنهادها61

منابع62


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت